Om Kunstcamperen

Mit billede
KUNSTCAMPEREN ER AARHUS BILLED- OG MEDIESKOLES MOBILE VÆRKSTED!

søndag den 9. december 2012

Pigeklubbens udstilling ved Oasen Trigeparken

Aarhus Billed- og Medieskole`s Kunstcamper har i samarbejde med pigeklubben i Trigeparken siden september arbejdet med to sideløbende projekter. 

Et af projekterne har været at redesigne en del af klubrummet, hvor pigerne har sat deres præg og give rummet en hyggelig, smuk og afslappet atmosfære.

Det andet projekt er et fotoprojekt. hvor pigerne har taget udgangspunkt i deres lokalområde. Gennem planlagte opgaver har pigerne via  foto dokumenteret, bearbejdet og udarbejdet tekst til bilederne.






Om dagen går jeg gennem tunnelen
Når det er mørkt vælger jeg trapperne
Jeg elsker de grønne træer og de grønne buske
Graffiti i tunnelen er det fedeste ved det sted
Jeg tager tit billeder ved dette område om sommeren
Trige kirke er bag tunnelen
Jeg hader at være der når det er mørkt, også når der er en kirke lige bag ved
Jeg mødes tit ved tunnelen med vennerne

Af Hilal








Mine fritidsinteresser er at være sammen med veninderne, lave mad, shoppe, at have det sjovt med Hilal Esma Nur Baser. Jeg er vild med stiletter, kjoler, makeup, jordbær og mit hår. Jeg havde mit livs rejse da jeg var på Sri Lanka i 2004. Min svaghed er, at jeg er genert, men min styrke er at jeg er ærlig. I 2022 ser jeg mig selv som den bedste læge. Jeg bliver meget påvirket af, hvis mine bedste veninder er kede af det. Jeg drømmer om at min familie har det godt hele deres liv. 

Af Mathusha Yoganathan, 14 år









Ingen kommentarer:

Send en kommentar